- Späť na článok
- 1096 príspevkov
Sony Ericsson Satio
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 25.11.2009 - 19:40
Na nič fon
anonymous13.11.2009 - 07:50 Trvalý odkaz
zolo: takže ja som mal nokiu N97 ešte dva týždne pred predajom.?o sa týka fonu je to prepadák.Povedal by som že nokia sa snaží o nie?o a nejak jej to nevychádza,takže som ho aj ledva ledva predal.Iphone je bezkonkuren?ný na hry ale hlavne pre tých ?o majú pc stále pri sebe pretože je od inštalácie app od neho závislí.?o sa týka baterky to je hroza pretože pri spustený filmov alebo pri rosvietenom displeji vadrží tak 5 hodín.A rozdiel na 3G a 3GS som našiel len nepatrne.No a SE Satio možem povedat že je momentálne na trhu jedni?kou.Foták ?o sa týka mobilných fonov je slušný jack mi nechýba v podstate má redukciu,displej je nádhrný a podporuje aj 32 gb pamet ?o možem potvrdit.švih telefonu je super,nezasekáva sa.?o by som mu možno vytkol je len pamet fonu takže všetko je lepšie inštalovat do karty ale pri takomto fone je to nepatrný zádrhel.?o sa týka hier grafika je krasna nakolko sú to 3D hry.Je ich zatial málo ale dúfam že ?asom pribudnú.mám zatial len 7 sú ovládatelne presné,?o sa nedá porovnat s nokiou N97 tam tie hry majú nejakú neskoršiu odozvu.
anonymous13.11.2009 - 13:21 Trvalý odkaz
Andrej: mám satio druhý den a som velmi spokojný.Procesor je dobrý displej je krajší ako na iphone a prenos údajov cez usb rýchly.foták je na úrovni a podporu kariet na 32gb.klávesnica je presná ako aj dotyk plochy.Vrelo odporú?am
anonymous16.11.2009 - 22:09 Trvalý odkaz
sharky: akoze blesk ma XENON a prisvetlovaciu LED DIODU pre video... ale aj mna by zaujimalo ak by niekto hodil na web video ako bavi hudba cez repravy.. ece 2 tyzdne a je mooj.. :)
anonymous20.11.2009 - 20:52 Trvalý odkaz
Sonic: tento fon podporuje HSDPA (až 7,2 Mb/s) a HSUPA (až 3,6 Mb/s)
anonymous21.11.2009 - 16:06 Trvalý odkaz
alex: iphone mam rok, satio si kupil brat vcera. nevie po anglicky, tak som mu to instaloval. to satio nevie zakladne veci, na ktore som zvyknuty z iphonu - posuvanie v menu (hore-dole), namiesto toho je tam posuvny "bar", kym nieco vyberies z ponuky, tak konecna (options/back). a ja si myslim, ze som dost inteligentny, ale kym som prisiel na to, kde sa da vybrat slovencina, tak to trvalo. a pri zmene jazyka to chce restartnut telefon ako windows. ako ma vyzerat google maps sa treba pozriet na iphone lebo satio to robi na urovni x286, nadstavenie telefonu je porozbijane, neustale pyta potvrdenie o pripojeni k wifi. zadavanie pismen nie je na qwerty klavesnici, ale ako na tlacitkovych telefonoch - pre "c" treba tri krat tuknut na cislo "2", pre "7"cku treba podrzat dlhsie klavesu 7. sync s pocitacom prebieha tak, ze pocitac nainstaluje dake dva programy, a nemozete naraz sync obrazky (mass storage) aj kontakty. ja som mal SE K700 a presne takto to tam fungovalo. za 4 roky sa nevedia pohnut dopredu?
mozete nadavat na to, ze iphone je imidzovka. mozno na zapadnutom slovensku. ma to tiez kopec much, ale zakladne ovladanie je zvladnute na jednotku.
anonymous24.11.2009 - 21:04 Trvalý odkaz
Filip: Zdravim, chcem sa spytat, kto mate Satio, ako je natom s vydrzou baterie? Pretoze podla popisov sudim pri klasickom pouzivani tak max 2dni.Prosim o radu.
anonymous24.11.2009 - 23:55 Trvalý odkaz
SPEEDY: tak ja ho mam...a s tou bateriou mate pravdu mne vydržala 3dni a nehral som sa s nim ani nejako extra nepoužival...ale s pamäatou je podla mna dost dobre na tom...internu ma 128MB+ v baleni je 8GB micro karta...a zlhtne to karty do 32GB inak
anonymous25.11.2009 - 09:25 Trvalý odkaz
ja: ty digitálnej fotografií absolútne nerozumieš. iná? by si tu také drísty nepísaL. tých 12 mpx je ve?a preto, lebo sú na malom sníma?i. mal by si vedie?, že ?ím menší sníma?, tým menej mpxznesie. jednotlivé svetelné bunky sa navzájom ovplyv?ujú. ?ím sú bližšie pri sebe, tým vä?ší šum aj pri nízkej hodnote iso. aj na kompakte ktorý má sníma? 1/2,3 je 12 mpx ve?a. mobily majú sníma?e 1/3,2 a menšie, tak tam sa vady obrazu prejavia ešte viac. výrobca ich tam dal preto, aby ohúrail takých neznalcov ako ty. práve pre malú optiku nie je možné do mobilu da? sníma? vä?ších rozmerov. ?ím vä?ší sníma?, tým sa vyžaduje vä?šia optika. pre?ítaj si trochu teóriu a nenadávaj tu ?u?om, ke? TOMU NEROZUMIEš. veru škoda re?í a ?as ?o tebou mrhám. na mobil je 5mpx viac ako dos?. nad 5 mpx je to už len marketing pre takých ako ty, ?o nemajú o tom potuchy.
anonymous25.11.2009 - 19:42 Trvalý odkaz
Michal Krajcir: ZÁKLADNÉ INFO práve aktualizované na RECENZIU. Diskusia premazaná.
anonymous25.11.2009 - 20:23 Trvalý odkaz
Dodo: pri ukazke videa pise ze je neplatny odkaz.
* dakujeme, opravene - redakcia
anonymous25.11.2009 - 20:43 Trvalý odkaz
Mikullas: Predpokladam spravne, ze zaostrovanie pri fotografovani sa da urcit dotykom vybranehomiesta na obrazovke? A neviem co este viac cakat od nastaveni videa, ved vyvazenie bielej, kvalita aj LED sa da nastavit/zapnut. A to neprepalovanie blizkych miest je podla mna sposobene automatickou regulaciou "sily" blesku podla vzdialenosti od zaostreneho predmetu.
anonymous25.11.2009 - 21:05 Trvalý odkaz
Torqe: Satio ma 256 MB RAM , opravte to :P
anonymous25.11.2009 - 21:14 Trvalý odkaz
pokemon: mne sa paci ako kazdy kritizuje ten Fast-Port ale nikto nevidi jeho vyhody ktore neponuka niktory mobil ,obrovske mnozsvo prislusenstva sa da cez tento konektor pripojit ktore tento mobil posuva trochu dalej oproti konkurencii
ano ma ma 256MB RAM a este podotknem je rychlejsi ako N97
anonymous25.11.2009 - 21:16 Trvalý odkaz
pokemon: fotak bezkonkurency ak mate kompakt do 150 Euro tak ho Satio schova lavou zadnou
anonymous25.11.2009 - 21:41 Trvalý odkaz
peter34: Citacia:" Je škoda, že sa Sony Ericsson rozhodol použi? rezistívny displej namiesto kapacitného. Napriek tomu sú reakcie na dotyk presné a rýchle." Reakcie su prave preto presne, lebo displej je rezistívny a nie napriek tomu. To by recenzent mohol vediet. Este by autor mohol vysvetlit, preco je skoda ze bol pouzity rezistivny a nie kapacitny displej. Oba maju svoje vyhody aj nevyhody.
anonymous25.11.2009 - 21:51 Trvalý odkaz
hornet: je kapacitny az taka vyhoda? kazdy ma plusy aj minusy,..presnost ovladania je omnoho lepsia pri ohmickom systeme , kapacitny prave tu ma obrovske slabiny,...ale dobre mozem tam cpat az dva prsty,..
anonymous25.11.2009 - 21:54 Trvalý odkaz
limba: mal bys opravi´t cenu, pretože už Se shop.sk Satio už zdražel na 557 e?ok...pre"ja"..megapixely preto lebo z 12 megapxlu, znížíš na 5 a fotka je super u 5 mega to neurobíš...
anonymous25.11.2009 - 22:18 Trvalý odkaz
hahahaha: este k tej cene za tu cenu dostanete verziu premium, kde je toho podstatne viac (16GB karta, lepsie sluchatka (aj redukcia), stojan, puzdro...
normalna verzia stoji tych 500€, tu ponukaju nasi operatori....
a inac ten fast-port je vcelku ligocky krok, pred nastupom standarnych konektorov u tejto stacky SE potrebuje dopredat prislusenstvo, ktoreho ma neurekom....U5/Kurara uz fastport mat nebude :D inac mobil podobny Satiu, fotak ,,len" 8Mpix+ HD video :D
anonymous25.11.2009 - 23:24 Trvalý odkaz
Patulo: Je to zaujímavý telefon... no jedinou domenou hlavnou domenou je podla m?a 12,1MPx. fotoaparát... Preto sa neviem rozhodnú? ?i iPhone 3GS 16GB alebo Sony Ericsson Satio...
anonymous25.11.2009 - 23:41 Trvalý odkaz
Radzimko: ber iPhone
anonymous25.11.2009 - 23:42 Trvalý odkaz
ja: ...ty moj kvet...to naozaj nevahate vyhodit take prachy,za... hlavne nech to ma 30mpx,(ci ste vsetci fotografi,a nic ine nerobite,len fotite).A este nosit vo vrecku taku kravu.
anonymous26.11.2009 - 00:26 Trvalý odkaz
Knoxville: Si zabil
anonymous26.11.2009 - 09:44 Trvalý odkaz
ja: Fo?ák isto bezkonkuren?ný nie je. Asi si ne?ítal, ?o som tu napísal o sníma?i. Tak ešte raz. Malá optika + malý sníma? + ve?a mpx je základ pre slabú fotku. Preto aj lacný kompakt podáva lepšie výsledky ako fotomobil. Treba sa trochu venova? teorií a pozrie? stránky venujúce sa digi technike. Tam sa porovnávala kvalita fotiek s fotomobilov a lacnejších kompaktov. Tie testy sú robené na profesionálnej úrovni a pekne vidie? v ?om fotomobil zaostáva. Nemám ?as a ani chu? tu rozvádza? teoriu a hovori? napr. o tom ?o spravia so snímkom napr. odšumovacie algoritmy ke? sa preženú. A u malého sníma?a sa používajú dos? v hojnej miere. K samotnému mobilu to?ko, že tak drahý mobil by nemal ma? to?ko vád, ale aj tak mi vychádza lepšie ako zázrak techniky iphone. Ten robí fotky otrasné, nemá žiaden blesk, vraj mu chýba rádio. A za to mám zaplati? 600eur? To by som musel by? padnutý na hlavu.
anonymous26.11.2009 - 10:10 Trvalý odkaz
ja: ty ja z 22 42 nepíš mojim nickom ja používam d?žne a mäk?ene nepíšem hatlaninou.
anonymous26.11.2009 - 10:58 Trvalý odkaz
Baallu: Suhlasim z "Ja" :-)
anonymous26.11.2009 - 12:59 Trvalý odkaz
pokemon: ja nporovnavam so svojim kompaktom s automatickymi nastaveniami a SATIO fotky v slabom svetle robi SATIO lepsie
anonymous26.11.2009 - 13:12 Trvalý odkaz
ja: ...sewas "ja" nevies,kedy si zacal pouzivat tento nic?Daj nejaky dokaz!Lebo sa mi zda ,ze ja som ho pouzival skor...
anonymous26.11.2009 - 13:35 Trvalý odkaz
Atlis: ja z 26.11.2009 08:44 - v podstate s tebou suhlasim. priliz maly cip s velkym poctom pixelov znamena neumerne zahrievanie sa a tym aj vyrazny sum. ale treba aj priznat, ze cipy v telefonoch sa zlepsuju aj ked napriklad viem si predstavit na ploche cipu Satia len 5 megapixelov a fotky by boli daleko lepsie...
Pre porovnanie odporucam precitat si tento clanok:
Nikon D700 vs SE Satio - takmer rovnaky pocet pixelov, ale obrovsky rozdiel vo velkosti cipu.
http://se-blog.com/the-sony-ericsson-satio-takes-on-the-nikon-d700/
anonymous26.11.2009 - 14:47 Trvalý odkaz
omg: ja nepis tu hluposti ze iphone foti otrasne, ak hovorime o 3g tak foti lepsie ako 10 se s 2mpix fotakmi , 3gs foti 100krat lepsie ako moja nokia 5800 , takze tak hrozne iphone nefoti
anonymous26.11.2009 - 16:41 Trvalý odkaz
ja: hmmm je nas tu 10 "ja"
omg: iphone foti hrozne....skus porovnat k750i a ip...a starucicky k750i foti urcite lepsie
anonymous26.11.2009 - 16:50 Trvalý odkaz
CJ: Naco sem trepu 12MPx do tak malinkeho objektivu a snimaca? Nechapem co tym SE chce dosiahnut. Mozno akurat tak pekny sum na fotkach. Ved vacsina 5MPx Nokii ma vacsi snimac ako tento SE. A to tych 5Mpx je az az.
Len tak pre porovnanie s Nokiou N82 :
http://www.fony.sk/photos/nokia/nokia_n82/art23.jpg
http://www.fony.sk/photos/sony%20ericsson/se_satio/art25.jpg
anonymous26.11.2009 - 16:56 Trvalý odkaz
Atlis: Diera v tele telefonu nehovori o velkosti snimaca, neviem kde si to zobral...
Snimac Satio je 1/2,5", resp. 5.76x4.29mm, pochybujem, ze ma N82 vacsi.
anonymous26.11.2009 - 17:36 Trvalý odkaz
hellwet159: moju nokiu 5800 ziadny satio rsvojou rychlostou nebude porazad :d podla vas o 2 roky bude este v peredaji u orange? :d
anonymous26.11.2009 - 18:33 Trvalý odkaz
Drak3n: vraj ma tento telefon problem so sw a strasne slabu baterku na pocet funkcii co obsahuje .
co sa tyka tych mpx , kazdemu normalnemu cloveku je jasne ze je to uplny nezmysel . malicky telefonicek proste nemoze kvalitne zvladat take pocty mpx . 2 by mu bohate stacili , aj tak , kto s telefonom foti obrazky na billborad ? ja mam 12mpx canon 450D s objektivom o velkosti niekolko satiov a to rozlisenie tam je akurat , stacilo by aj menej . tak naco je preboha 12mp na mini snimaci bez optiky ??
anonymous26.11.2009 - 18:51 Trvalý odkaz
lynx: no 2 megapixeli by mu asi nestacili alebo ludom to je malo na pocitaci je lepsie ak ma foto viac megapixelov ako 2 priblizis si detaili bez rozmazania a ked chces vacsiu foto vytlacit tak 2 Mpix je na to malo a nehovorim o bilbordoch.
anonymous26.11.2009 - 19:03 Trvalý odkaz
Michal: vsimli ste si taky maly detailik?tento mobil ma +? mpx fotak ale nema napis cyber-shot:D asi sa im to uz nechcelo robit:)
anonymous26.11.2009 - 19:08 Trvalý odkaz
John Jackson: SE prestalo delit fony na walkmany a cybershoty a zacalo s radou Entertainment Unlimited
anonymous26.11.2009 - 19:49 Trvalý odkaz
...: co sa tu ondite za megapixle a neviem co...kuknite si toto...ak si chcete kupit nieco co robi poradne fotky kupte si normalny namakany fotak...ale ak budete chciet nieco z coho sa vola a robi nosove fotky tak si pockajte na toto http://www.gsmarena.com/12mp_samsung_w880_storms_south_korea_with_3x_op… je to dotykovy mobil od samsungu a robi najlepsie fotky zo vsetkych mobilov co su vyrobene aj video
anonymous26.11.2009 - 20:33 Trvalý odkaz
ja: ty si asi riadne nacecaný ke? tu píšeš takéto blbosti. opýtaj sa toho tvojeho iphonu kde nechal blesk a nastavenia fo?áku. tam nastavíš tak akurát starú belu. a za takýto šmejd chce niekto cez 600 eur.
anonymous26.11.2009 - 20:33 Trvalý odkaz
...: ja si pockam na ten tamtung ! ! ! lebo je asi najlepsi na svete !
anonymous26.11.2009 - 20:47 Trvalý odkaz
hahahaha: ten samsung ma akurat tak najlepsi fotak :D ale najlepsi nieje urcite :D
anonymous27.11.2009 - 11:09 Trvalý odkaz
ja: máš pravdu. 5mpx by tento fo?ák spravilo lepším. zdá sa že ukompaktov už pixelová vojna skon?ila. napr canon v modeli g11 dáva na ?ip rovnakej ve?kosti o 4 mpx menej, ako to bolo na g desine. aj iné zna?ky to už do takých extrémov neženú. už sa zameriavajú trochu aj na kvalitu obrazu nielen na nahá?anie megapixelov. to by si mali uvedomi? aj výrobcovia mobilov. každého tie ?ísla neohúria. niekto sa tomuaj trochu rozumia a chce primeranú kvalitu obrazu aj u mobilu. aj ke? u mobilu sú ur?ité technické obmedzenia kôli hrúbke mobilu. nikto už dnes nebude vyrába? mobil hrubý 3 cm. tým pádom optika namá šancu na nejaký vä?ší rozmer a tým pádom ani sníma?.
anonymous27.11.2009 - 11:25 Trvalý odkaz
X: Nechapem o cem to tady debatujete ani ste s tym mobylem nefotili a kolik zbytecnych reci ja sem fotil satiem a sum tam zadny neni fotka je vyborna chlapci kebych dal fotku vyfotenu tymto mobilem a lepsim fotakem tak rozeznate velky prd
anonymous27.11.2009 - 11:37 Trvalý odkaz
Atlis: X - a potom si sa zobudil a sviste balili cokoladu do folie vsak?
anonymous27.11.2009 - 13:15 Trvalý odkaz
wayne: tieto fotoexperimenty v oblasti mobilov sledujem dlhsie, a lepsie zabery ako zo samsung i8510 innov8 (snad som to napisal spravne) som este nevidel. na ruskej stranke mobile-review.com je porovnanie s nejakym kompaktom a je to pomerne vyrovnane. samozrejme nejake znizenie kvality oproti kompaktu je, ale je nepatrne vzhladom na to ze telefon + fotak ma v 1 tele.. navyse, samsung prisiel s trochu nekonvencnou novinkou... http://www.dpreview.com/news/0909/09092902samsungamoled12m.asp ... uvidime co to da
anonymous27.11.2009 - 13:49 Trvalý odkaz
ja: to píšeš preto, že asi tomu nerozumieš. na displeji je tá fotka v pohode. daj si ju do po?íta?a a pozri cez slušný monitor. tam pozeraj také veci ako vinetácia aberácia, súdkovitos? poduškovitos? a iné. tieto pojmy ti toho asi ve?a nehovoria. tiež na tých snímkach skontroluj hrany ostros? kresby a iné veci. potom uvidíš. ja nie som proti fo?áku v mobile,ale výrobcovia by mali rešpektova? zákonitosti fyziky a optiky. netreba sa za každú cenu pechori? za megapixelmi. niekedy menej znamená viac. je ale pravda, že technický pokrok aj tu išiel zna?ne dopredu a terajšie mobily vyfotia lepšie, ako tak pred dvomi rokmi. ke? nemám pri sebe fo?ák, tak je mobil výborná náhrada a tak to aj beriem. nefotím mobilom ?asto, ale sa ani tomu nevyhýbam. ke? je ?o odfoti? tak odfotím, aj ke? je to mobilom
anonymous27.11.2009 - 13:57 Trvalý odkaz
wayne: fotka je fotkou na papieri, nie na monitore. dobry monitor je len prostriedok na upravy a nastavenie vyslednej kvality tak, aby to co vidis na monitore zodpovedalo tomu, co ti pripadne vylezie na tlaciarni. ak niekto kvalitu hodnoti tak, ze ma doma eizo za 2000 eur, a na nom si zvacsuje 1:1 fotky z netu, to potom nevie o com fotografia je :)
anonymous27.11.2009 - 14:22 Trvalý odkaz
baldy: Pokial viem tak fotografia je staticky snimok vytvoreny fotografickym aparatom. Takze fotka je fotkou aj v pocitaci nielen na papieri. Osobne v mojom okoli nepoznam nikoho, kto by si tlacil fotky na papier.
anonymous27.11.2009 - 14:35 Trvalý odkaz
wayne: dopredu sa ospravedlnujem za silny offtopic ;) prva veta je ok, no fotka na papieri vyzera uplne inak ako na monitore. sam fotim necely rok, za posledny mesiac som si v labe nechal urobit asi 400 fotiek, zo svadby, z dovolenky, svagrove/svagrinej deti, a chystam sa objednat 1-2 cewe fotoknihy. ten zazitok je uplne iny, ale to treba vyskusat. tiez som si myslel ze dnes uz primarne na prezentaciu staci pocitac, ale ako som zistil mylil som sa :) dat niekomu fotku do ruky ze povedz mi k nej nieco a stat pri nom je nieco uplne ine ako si citat komentare pri fotke na nete, kde sa kazdy citi majster sveta. je to rozdiel, ak mas publikovatelne fotky, daj si urobit fotoknihu na happyfoto alebo cez cewe, tam bude brutalny rozdiel... ale pisat ti mozem co chcem kym to nevyskusas neuveris :)
anonymous27.11.2009 - 14:43 Trvalý odkaz
baldy: S tym suhlasim, ze monitor dost vyrazne skresluje, ale viacere parametre vies porovnat(ako napr. ostrost obrazu) aj na monitore.