Android a Symbian TIP: Orange Go - univerzálna aplikácia pre každého

  • huje® 06.06.2012 - 16:44

    V pohode, až na jeden neprehliadnuteľný detail: "Aplikácia bude zobrazovať údaje staré maximálne 48 hodín" Kontrola spotreby na web rozhraní doteraz im ukazovala neaktuálny stav, ktorý bol starý 24 hodín, po novom s aplikáciou to bude až 48 hodín.

  • BeJay07.06.2012 - 12:09 Trvalý odkaz

    Veľmi dobrá aplikácia, ktorá fakt ušetrí čas a nervy, hlavne pri kontrole spotreby aj s tým časovým oneskorením údajov. Konečne! =)

    huje®07.06.2012 - 13:38 Trvalý odkaz

    Môže :-) či bude, to sa uvidí - môžeš testnúť .

    Pri kontrole na webe bol stav aktualizovaný raz za 24 hodín - detto SMS na 360 ;-)

    Edit: podľa informácie z cenníka je informácia o spotrebe v čase spracovania faktúry 48 hodín nedostupná ;-)

    Bonyek@azet.sk07.06.2012 - 20:09 Trvalý odkaz

    No veď už som to testol v minulosti, a nem dopadlo to dobre, opakovane nekorektné fungovanie spotreby(viac ako 48.hod.pred spracovaním fa.) nájme pri dátach bolo bežným javom. Pár krát mi volali, no len si mleli svoje, :-) vravím, nebudem sa s vami dohadovať kto má pravdu, pošlem vám podrobnosti na základe ktorých sa rozhodne kto má/l pravdu, a v poslednej faktúre s radosťou uhradím aj poplatok za prenos. ;-)
    Teda komplet dôkazový materiál odoslaný, číslo prenesené pred cca 16.mesiacmi, a tá posledná faktúra v ktorej mal byť naúčtovaný aj poplatok za prenos ešte dodnes nedorazila, pre istotu som ich už viackrát kontaktoval či tam náhodou nemám nejaké pozdĺžnosti, no nikde nikto nič nevidel, ani nepočul. :-) :-) :-)

    huje®07.06.2012 - 20:24 Trvalý odkaz

    Preto sa divím, že vydali vlastnú aplikáciu, ktorá funguje na základe info z ich systému, ktorý funguje tak, ako funguje...

    Je v markete niekoľko aplikácií, ktoré ti dokážu udať presnejšiu info o čerpaní minút, dát, sms... Problémom však je to, že nie je rozhodujúce, čo si niekde ustrážiš Ty, rozhodujúce je, čo je v systéme poskytovateľa...

    P.S.: Ak systém funguje (nie je nejaký výpadok), tak v O2 je spotreba aktuálna do 15 minút.

    Jasné, že dokonalé nie je nič, ale toto (táto appka) mi príde ako zbytočnosť vzhľadom k aktuálnosti/neaktuálnosti údajov. Presnejšie je to s existujúcimi aplikáciami ako napr. DroidStats, Traffic counter Pro, Call meter a pod. ;-)

    Bonyek@azet.sk07.06.2012 - 21:52 Trvalý odkaz

    Veď práve, nikoho nebude zaujímať čo si si kedy, kde nameral ty.
    Ešte k OR,na faktúre bol akýsi údaj o priemernej minútovej sadzbe v danom fa.obdoby, a mal som tam niečo ako. V minulom mesiaci ste prevolal 136.minút, s priemernou cenou len 0,0960.EUR/min.bol to základný paušál s 0,13.EÚR/min.do všetkých sieti, tak som sa spýtal ako sa k tej cene dopracovali, no žiadnu odpoveď som nedostal. :-)

    Aj v o2 som mal už aj na programe pre mňa problémy, podľa spotreby(aj operátora na zák.linke) som ešte mal cca 200.MB, to isté mi ukazovalo cca 5.dni až do fakturácie, operator ma pokaždým uisťoval že sa nemusím obávať, že môžem kľudne dátovať, napriek tomu že som vravel že to isté mi vraveli už aj pred 4.dňami, stale však vravel, nemajte obavy, žiadne dáta vám nebudú účtované nad rámec, a v pripade problémov sa pokojne môžte odvolať na odpovede zo zák.linky, že ste tak učinili(datoval) na základe odporúčania operátora, a napokon sa všetky hovory zaznamenávajú, a nie je problém si ich vypočuť. OK, dáta som potreboval, vravím že radšej si priplatim ak je možné za ďalší balík ako by s toho neskor mohol byť problém, Nie, žiadny problém nehrozí. Prišla faktúra cca 30.EUR za cca rovnaký objem dat účtovaný mimo predplatené. Vravím si, veď nevadí, zavolám vybavíme, volal som nevybavili sme. :-D Reklamácia s popisom na základe čoho som si dovolil čerpať dáta aj keď som už predpokladal že to ide nad rámec. Odpoveď. V danom zúčtovacom obdoby ste prečerpal XY.MB ktoré vám boli účtované podľa cenníkovej ceny xy.EUR/MB.
    Tak tradičná reklamácia reklamácie. Som si vedomý čerpania dat nad rámec, čerpal som ich však na základe opakovaného odporúčania operátorom, buďte tak láskavý, a vypočujte si tie hovorí, uviedol som datum, čas. Ďalšia odpoveď tá istá. V danom zuctovacom.bla bla bla. žiadna zmienka o prešetrení, vypočutí nahrávok a pod.
    Podobných problémov bolo žiaľ čím ďalej tým viac.
    Tak som sa rozhodol že s každým odignorovaným problémom im troška priškrtim finančný kohútik, faktúry som mal v priemere okolo 50.EUR aj viac/mesiac, dnes som na tom s nimi tak že "platia" oni mne 5.EUR/mesiac(bonus za prenos) za využívanie ich služieb(DN). :-)
    To som sa už ale trošku rozpísal. :-) ;-)

    huje®07.06.2012 - 22:15 Trvalý odkaz

    Našťastie potom prišlo DN, kde si sa nad rámec už nedostal :-D

    A potom nové balíky, kde sa nad rámec "dostaneš", ale nezaplatíš. Orange to zaviedol až teraz ;-) Dovtedy to bolo nad rámec objemu v balíku internetu v mobile spoplatnené.

    Preto som napísal, že nič nie je ideálne a chyby sa stávajú (vieš aj sám, že je to aj tam, aj tam) - ak o2 systém nemá (plánovaný kvôli údržbe či neplánovaný) výpadok, alebo sa nekorektne načítajú dáta, tak spotreba je aktualizovaná do 15 minút a nie raz za 24 hodín, prípadne ešte neskôr :-)

    P.S.: Formulácia, ktorú som použil v prvom príspevku, je doslovne prevzatá z konkurenčného portálu ;-)

    Bonyek@azet.sk08.06.2012 - 16:44 Trvalý odkaz

    Na staršom Symbian OS v9.2, S60 3rd nefunguje.

    ivica11.06.2012 - 15:35 Trvalý odkaz

    Pochvala pre pomaranč, skutočne dobrá aplikácia. Spočiatku fungovala len v nižších verziách Androidu, dnes sa mi ju podarilo inštalovať aj na ICS.

    joyster16.07.2012 - 16:59 Trvalý odkaz

    Nokia 5800 XpressMusic - aplikacia nefunguje

    ivica11.08.2012 - 15:35 Trvalý odkaz

    škoda, že app. nie je možné stiahnuť na iOS a Windows Phone. Orange ale zapracoval na náhradnom riešení, prostredie aplikácie je možné stiahnuť na www.orangego.sk. Funguje ok!

    Denis11.08.2012 - 17:48 Trvalý odkaz

    Funguje, ale nedá sa mi zaregistrovať.