O2: zavádzanie nového informačného systému a s ním spojené obmedzenia

Tlačová správa:

Telefónica O2 Slovakia oznamuje svojim zákazníkom, že v dňoch 11. 3. - 16. 3. 2010 bude prebiehať zavádzanie nového informačného systému, ktorého cieľom je ďalšie zlepšenie užívateľskej skúsenosti a starostlivosti o zákazníkov O2. Pripravované systémové zmeny pomôžu zrýchliť a skvalitniť poskytovanie služieb pre zákazníkov, pričom zároveň významne zjednodušia a zrýchlia proces obsluhy zákazníka na predajni a prostredníctvom Zákazníckej linky.

Plánovanou súčasťou prechodu na nový informačný systém je aj dočasná odstávka webstránky www.sk.o2.com, ktorá bude trvať niekoľko hodín. Služba dobíjania kreditu prostredníctvom internetu zostane po celý čas funkčná, zákazníci, ktorí si budú chcieť v tomto čase dobiť kredit, budú dočasne presmerovaní na inú internetovú adresu. Počas niektorých fáz inštalácie a nabiehania nového systému nebude možné niektoré požiadavky zákazníkov realizovať v reálnom čase. Všetky takéto požiadavky však budú zaznamenané a vybavované následne. Za komplikácie sa našim zákazníkom ospravedlňujeme.

V dňoch 11. 3. - 16. 3. budete mať nedostupné nasledovné služby:

Potvrdzujúca SMS

Potvrdzujúca SMS o automatickom predĺžení platnosti Extra balíčka O2 Fér. Platnosť balíčka však bude predĺžená.

Aktivácia SIM karty

Pre programy služieb O2 Fér (s dobíjaním kreditu alebo s platbou na faktúru) vrátnane zakúpených v sieti Tesco, Nay, Billa a Electroworld – nebude možná aktivácia SIM karty.

Kontrola spotreby

Pri O2 Fér s dobíjaním kreditu, bude možné kontrolovať aktuálny zostatok kreditu len cez mobil zadaním *100*#. Odoslanie a príjem SMS o spotrebe je bezplatné.

Prihlásenie do portálu O2

V dňoch 11. 3. – 13. 3. nebude možné v zóne Moje O2 vykonávať aktívne operácie: manipulácia s Extra balíčkami, zmena spôsobu fakturácie a žiadosť o Bezpečnostný kód.

V dňoch 13. 3. - 16. 3. nebude možné prihlásiť do portálu O2 a využívať s tým spojené služby ako napr. aktivácia nových Extra balíčkov O2 Fér.

Dňa 13. 3. od 8,00 do 13,00 bude nedostupný celý portál O2 (www.sk.o2.com).

Úhrada faktúr

V období 9. 3. - 15. 3. nebude možné uhradiť faktúru na predajni. Ak uhradite v tomto období faktúru na pošte, nebude možné opätovné zapojenie. Opätovné zapojenie (pri odpojení z dôvodu neuhradenej faktúry) prebehne až po 16. 3. 2010.

Služba Overte si operátora

Služba nebude dostupná.

Zdroj informácií: sk.o2.com

Diskusia k článku:

Začať diskusiu