O2: spustenie služby Moje O2 čoskoro

Krátka správa:

O2 zmenilo design webovej stránky a v najbližších dňoch sprístupní pre vybraných klientov pilotnú prevádzku novej zákazníckej zóny Moje O2, ktorá umožní bezplatnú kontrolu spotreby cez internet, manažovanie vybraných služieb a balíčkov, ale tiež možnosť dobiť si kredit, prípadne získať informácie o faktúrach z minulých mesiacov. Ide o významnú inováciu, vďaka ktorej si zákazník môže kedykoľvek aktivovať, meniť a deaktivovať všetky Extra balíčky, službu Elektronickej faktúry s bezplatným podrobným výpisom hovorov. Nová zákaznícka zóna Moje O2 bude súčasťou novo dizajnovaného internetového portálu O2 a predstavuje jeho ďalšie rozšírenie. Spustenie ostrej prevádzky a sprístupnenie služby Moje O2 pre všetkých zákazníkov O2 sa očakáva čoskoro po ukončení testovania v pilotnej prevádzke.

„Moje O2 umožní našim zákazníkom, aby si kedykoľvek sami nastavili služby podľa toho, ako im to práve vyhovuje. Zároveň posilní ich kontrolu nad vlastnými výdavkami. Moje O2 je tak novou bránou, cez ktorú môžu naši zákazníci kedykoľvek vstúpiť do sveta O2. Otvorením tejto brány plníme sľub, ktorý sme dali našim zákazníkom,“ uviedol René Parák, hovorca O2 a manažér pre styk s médiami.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu