Mobilná aplikácia najväčšej sociálnej siete dostáva novú aktualizáciu, s ktorou prichádza Facebook Gaming. Má vlastnú kartu a ide o akési vyhradené centrum, kde si môžu používatelia prehliadať herný obsah. Osobitná sekcia ho združuje vo forme hier, video obsahu od streamerov a herných skupín, do ktorých sa môžete pridať.
Facebook sa tak snaží osloviť herné publikum, ktoré vyhľadáva konkurenčne služby ako YouTube či Twitch. Tým sa v tomto ohľade veľmi darí a herné streamy sleduje milióny divákov po celom svete. Sociálna sieť dodáva, že v sekcii bude testovať nové hry a rôzny tematický obsah, ktorý chce postupne zlepšovať.
Vo vyhlásení uvádza, že eviduje viac než 700 miliónov používateľov, ktorí hrávajú hry každý mesiac. Očakáva však, že tento počet v priebehu času ešte narastie. Facebook zároveň upozorňuje, že novinka sa bude používateľom zobrazovať postupne. Zároveň spustí aj beta testovanie samostatnej hernej aplikácie pre Android, ktorá ponúkne ešte viac funkcií.
Zdroj: Facebook
Diskusia k článku: